Հաշվետվություն

Այս տարի այնքանով էր հետաքրքիր որ բոլոր առարկաները մասնագիտական էին։ Ունեինք գործանականի համար նախատեսված հատուկ ժամեր,որը շատ լավ էր։ Սովորեցի ինչ որ տեղ հաղթահարել վախերս երեխաների հետ աշխատելիս։ Վախենում էի քանի որ գիտակցում էի մասնագիտության կարևորությունը և վախենում էի ինչ որ տեղ սխալվել։ Երեխաների ծննդյան օրերին լինում էի ծաղրածույի կերպարում որը շատ զվարճալի էր և ուրախալի։  Ժամանակ եղավ որ հարգելի պատճառներով սկսեցի բացակայել որի համար ափսոսում եմ, քանի որ բաց թողեցի շատ կարևոր ու հետաքրքիր դասեր։

Մասնակցել եմ ռուսերենի ֆլեշմոբներին։

Գնացել եմ սահադաշտ,

Մանկավարժական համալսարան,

Ծաղկունք

Խմբերում արել եմ գործանական աշխատանքն էր։ Այս տարի շատ դուրս եկավ որ շարունակեցինք ուսումնասիրել հոգեբանություն առարկան ընկեր Տաթևի հետ։ Դասերի ընթացքում արեցինք շատ հետաքրքիր, խորհրդավոր և իմաստալից թեստեր։

Ընկեր Մարիետի առարկաները շատ կարևոր էին, սկզբում հետաքրքիր չէին ինձ, բայց ընթացքում հասկացա այդ առարկաների կարևորությունը, որը շատ է պետք գալու երեխաների հետ աշխատելիս։ (մասնագիտական խոսքի զարգացում)

ԿՆԵՐԵՔ ՈՐ ԱՅՍՔԱՆ ՈՒՇԱՑՐԵՑԻ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ, ուղղակի չգիտեի ինչպես շարադրել մտքերս, քանի որ սա լինելու էր իմ վերջի հաշվետվությունը։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *